iA


20 + 120 de minute

Scris pe de Oana Filip

Am început ziua, cum rar mi se întâmplă, pe la ora 7. La 9 jumătate am ţinut o prezentare despre proiectul AltIaşi studenţilor din anul 2, în cadrul seminarului „Construcţia mesajului publicitar”.

Am stat la taclale despre user generated content, publishing online, PR, promovare, cultură, organizare de evenimente şi alte asemenea. Mi-a fost drag de tot să văd persoane dornice să schimbe lucrurile, să se implice. Vorba lui Seth Godin, persoane care înţeleg conceptul de „Initiative + Go, Go, Go!”.

Ei bine, la prezentarea de dimineaţă, aia de doar 20 de minute, am dat peste oameni deschişi la minte, dornici să rezolve un brief şi să încurajeze participarea activă la tot felul de iniţiative culturale.
Până la final, sper să reuşesc să îi conving să devină chiar ambasadori. Astfel, vor putea contribui la valorificarea potenţialului cultural al oraşului Iaşi. De existat există, nu-i aşa? 🙂

***
După seminar, am fost la conferinţa dedicată proiectului „Campanie de Comunicare privind serviciile SPO oferite tinerilor şi angajatorilor”. Pe blogul celor de la PRIME Iaşi puteţi citi mai multe despre această iniţiativă.

Cert e faptul că există interes în zona asta. Recunosc, balanţă este un pic cam dezechilibrată în ceea ce priveşte cele două categorii de public. Dacă studenţii au venit cu desaga plină de întrebări, numărul angajatorilor a fost frustrant de mic.
Până la urmă, întreaga poveste trebuia înţeleasă şi ca o posibilitate de a „agăţa” studenţi buni, interesaţi în mod direct de găsirea unui job şi automat şansa de a recruta fără prea multă bătaie de cap.

Una peste alta, mă bucur să ştiu că şi Iaşul se află pe lista oraşelor în care se desfăşoară seminariile respective. Iar că să vă ofer şi o informaţie din culise, mi s-a spus că am fost interactivi şi capabili să oferim o viziune ceva mai completă asupra joburilor de la noi din târg.

Aşadar, so far so good! 🙂

Comments

comments