iA


Bazar de link-uri #14

Scris pe de Oana Filip

1,000 de articole aşteptau liniştite în Google Reader. Am apucat să răsfoiesc vreo 10 dintre ele, iar la restul am bifat deja mark all as read. Ce am reuşit să strâng, dar nu doar de acolo, e în lista de mai jos.

  • Cineva îmi spunea că oamenii afirmă că ceva este interesant când nu vor de fapt să spună ce gândesc cu adevărat. Seth Godin scrie despre asta dintr-un alt punct de vedere.
  • Oitzarisme a ajuns pe pagina unei galerii din New York, cu proiectul Life in Blue. Congrats!
  • Ştiţi cum arată cel mai rău dintre oameni? O descriere atentă o face Hazaparu, care povesteşte despre multe lucruri demne de urmărit.
  • Un articol bun pentru designeri, dar de interes şi pentru alţi creativi, are ca subiect central trendurile din 2013.
  • Or fi deştepţi cei de la Polaroid, dar chestia asta mi se pare o exagerare mare cât o zi de post.
  • Andy Puddicombe vorbeşte despre ce înseamnă să stai degeaba vreme de 10 minute. Un discurs prea scurt pentru cât mi-aş fi dorit să fie.
  • Echipa Thinslices se pregăteşte să lanseze un Minimum Viable Product şi am aflat cu bucurie că experienţa de la Atelierul Produselor Creative #1 i-a fost de mare folos.
  • Pentru cei care nu ştiu cine şi cum a desenat Decât o Revistă, poate că e cazul să afle.
  • S-au întâmplat lucruri bune şi offline şi online: Creative Coffee No. 11 a fost un mic succes, George Roşu s-a jucat cu întrebările mele, iar BTO a promis că lansează sub25 şi la Iaşi.
  • Cultura vura se bucură de veşti bune: Dan Lungu este director al Muzeul Literaturii Române.
  • Distracţii în comunism strânge de zor articole savuroase. Puteţi contribui fără doar şi poate.
  • Când Nespresso nu e George Clooney e muzică de tip clasic.
  • In branding, as in real life, values can only be handed down if they are truly lived up to. And this requires strong personalities, plus a „value-related” team – both with regard to parents and at the corporate management level. De aici.
  • La final de zi, tot ce contează e să ştii de ce faci ce faci. 

Comments

comments