"cosy tea"
Scris pe de Oana Filip
Denumirea face trimitere la un brand de ceaiuri, dar nu numai. Dacă inversăm ordinea şi ne întrebăm ce înseamnă „tea cosy”, aflăm că este vorba despre o hăinuţă făcută pentru ceainic.
Pe lângă formele ei multiple, publicitatea este răsfăţată de ceea ce specialiştii numesc astăzi packaging. Cu alte cuvinte, ambalajul dom’le! Recunosc, sunt inflenţată cu neruşinare din acest punct de vedere. Nu de puţine ori mi s-a întâmplat să cumpăr ceva doar de dragul cutiei, dopului, formei şi alte cele.
Pencil Studio a ştiut să valorifice ideea de a savura un ceai bun printr-o poveste simpatică. A creat un nou nume, dar mai ales, un ambalaj care să redea cât mai bine tradiţia ceaiului englezesc. A se vedea tot trecutul legat de ceaiul de la ora 5 (aka 17). „Cosy Tea” e conceptul la care s-a ajuns, cu tot ce presupune el:
1. Un soi de misiune după care se ghidează: „Cosy Tea” isn’t gathered by the soft glow of moonlight and trained monkeys aren’t involve at any stage. Neither will it make you more attractive (as if that were possible). What we can promise is that it makes a lovely cup of organic tea. (via)
2. Slogan: „A lovely cup of organic tea. No more, no less.”
3. Ambalajele arată foarte granny, dar se potrivesc de minune cu ce înseamnă produsul şi ce oferă el consumatorilor la nivel de senzaţie, plăcere.
Well, cred că e un exemplu foarte mişto de packaging, realizat pentru un produs cel puţin la fel de trendy. Dacă mai pun la socoteală că şi sezonul se potriveşte, nu-mi rămâne decât să vă doresc să aveţi alături o cană de ceai bun, cald. 🙂