iA


describe your weekend

Scris pe de Oana Filip

Storytellingul în advertising, dar nu numai, se pare că e de neînlocuit. Şi foarte bine că e aşa. Cine mai crede în spoturile alea de tipul „Aşa Da/Aşa Nu”? Chiar dacă s-ar găsi cineva niţel mai naiv, n-ar schimba cu nimic lucrurile.

Faptul că ne plac poveştile, alea isteţe desigur, nu e o noutate. Totuşi, unele branduri le spun mai bine. În cazul de faţă, e vorba despre Renault. Spotul „The Essay” reuşeşte ca în doar 35 de secunde (asta e varianta ideală de timing, nu-i aşa?) să te facă să uiţi că e vorba despre o reclamă la un automobil al acestei mărci. Are, în schimb, grijă să îţi amintească la final, printr-un mesaj foarte fain:

„There are weekends, and there are Kangoo weekends”.

Suficient de clar, încât să memorezi numele brandului. Bine, fie, şi faţa puştanului! 🙂
Felicitări agenţiei Publicis Conseil din Paris!

Comments

comments