iA


insight-uri de la spada [agenţia, nu arma]

Scris pe de Oana Filip

Era să încep cu „pierd destul de multă vreme pe net…”, dar mi-am dat seama că nu aş fi cinstită. Timpul respectiv nu e pierdut de nicio culoare. Dimpotrivă, e preţuit, valorificat, numiţi-l cum credeţi că vă şade mai bine. Cam tot ce îmi sare în ochi pe www e legat de domeniile care mă interesează în mod direct: copy, social media, PR, advertising.

De o bună bucată de timp, n-aş îndrăzni să spun că de la începuturi, citesc constant blogul agenţiei Spada. Probabil aţi auzit de ea, iar pentru cei cărora numele încă nu are niciun ecou, puteţi citi mai multe chiar la ei în prăvălie.

De multe ori ajung acolo de pe blogul lui Andrei Roşca, cel care a dat drumul la toată povestea cu agenţia&CO. Scrie într-un mare fel, încât reuşeşte să mă motiveaze şi mă inspire. Asta fără să simt că articolele lui îmi transmit tot soiul de sfaturi şi chestiuni „americăneşti”.

Revenind la Spada, ultima chestie care mi-a plăcut mult de tot e legată de oamenii care lucrează acolo. Apreciez mult că echipa nu este descrisă doar la nivel colectiv, prin intermediul termenului cu pricina. Nu, de pe blogul lor poţi afla cu ce se ocupă Cristi, Raluca sau Monica. Oameni pe care nu i-am văzut niciodată, dar care îmi dau senzaţia că ştiu cam ce le place or ba.
E o metodă de selfpromo foarte bună, în condiţiile în care tuturor le place să afle cine e în spatele rândurilor şi implicit al campaniilor.

Au şi un citat în care cred cu tărie şi pe care îl consider cumva reprezentativ în mai toate contextele: „You are the average of the five people you spend the most time with”.

Felicitări şi să aveţi zile senine în agenţie şi în afara ei! 🙂

Comments

comments