iA


PR Cultural

Scris pe de Oana Filip

Filarmonica, Palatul Culturii, Teatru Naţional, Ateneul Tătăraşi, Muzeul Unirii. Sunt doar câteva din instituţiile culturale din Iaşi. Le ştiaţi, poate aţi şi fost pe la ele. Adică în interiorul lor: la spectacole, concerte, expoziţii, piese de teatru şi toată suita. Cu toate astea, sunt lucruri care vă enervează la culme. Nu, nu e o întrebare, e o certitudine. Vă scoate din minţi faptul că Palatul e închis de mult timp „pentru renovare”, că Filarmonica arată ca o clădire părăsită când îi priveşte exteriorul şi lista continuă şi pentru celelalte nume ilustre.

Dacă sunt multe aspecte care ţin doar de partea asta de imagine, există şi cealaltă faţă a poveştii. Dezinteresul şi lipsa de educaţie culturală, de promovare, notorietatea scăzută, nenumăraţi studenţi care habar n-au de existenţa lor (chiar dacă poate aşteaptă tramvaiul pe bordura din faţa acestor instituţii) şi de evenimentele frumoase pe care le organizează.
Există nenumărate neajunsuri, dar acestea pot să fie soluţionate cu cap şi cu osteneală. Deşi poate pentru unii sună mai degrabă a ceva „la modă” şi atât, campaniile de PR realizate şi implementate sănătos, sunt în stare să aducă un echilibru în viaţa culturală din Iaşi.

Introducerea asta nu trebuia să fie aşa de lungă. Pe scurt: se apropie CNSC (Congresul Naţional al Studenţilor la Comunicare). Tema: PR Cultural. Oraşul: Bucureşti. Invitaţi: unul şi unul. Workshopuri: avem şi de astea (Leo Burnett, Millenium Communications, Headvertising, Mercury 360…). Perioada: 22-24 aprilie. Cine: PRIME Bucureşti în colaborare cu PRIME Iaşi.
Pentru restul de informaţii, vă îndemn să mergeţi aici.

Mulţumesc! Ne vedem acolo! 🙂

p.s. Cine revine de la CNSC hotărât să înceapă vreo campanie de PR în Iaşi să ştie de pe acum că mă ofer. Voluntar, se înţelege.

Zi și tu

opinii