iA


and the winner is…

Scris pe de Oana Filip

Să ne înţelegem de la început: dacă e cineva care trebuie să ajungă la Şcoala ADC anul acesta, Volcinschi e persoana aia. Bine, (poate) eu aş fi meritat mai mult! 😀 De fapt, amândouă am fi făcut (încă o dată) o echipă genială, gata să pună pe hârtie tot soiul de campanii. Toate creative şi strategice, fără îndoială! Dar, având în vedere contextul de faţă, pariez pe ea.

Cu acest „dude”, aşa ne strigam noi de vreo 3 ani pe holurile facultăţii pe care tocmai am terminat-o, e clar că ADC-ul o să fie the battle of ideas pentru fiecare participant.
Nu doar că te aduce în pragul nebuniei când i se pune pata şi spune fără oprire „NU” la vreo 10 afirmaţii sau că trebuie să repeţi ce tocmai ai terminat de povestit pentru că se gândeşte ce bine ar fi să i se ofere un bilet la concertul RHCP, dar Volcinschi e „prostituata aia creativă” care vorbeşte cu sens şi care merită să ajungă într-o agenţie de branding. Brandient, BrandTailors, mă auziţi? Copy that?

Cum voi aveţi încredere în mine şi în ce spun, măcar din când în când, dar, mai ales, cum Volcinschi îmi poate îndeplini şi mie visul de a ajunge la ADC, adică faceţi un bine de două ori, fiţi isteţi o dată-n plus şi apăsaţi butonul „Like” de pe FB. Nu la poza în care avea părul ca un morcov, ci la aia cu care s-a înscris în concurs. A, încă ceva: să daţi mai întâi „Like” la contul din grădina şcolii.

Dewdy, ai grijă să nu uiţi broşa cu oiţa neagră acasă! E cu noroc, ascultă-mă pe mine!

Comments

comments