you are the technology
Scris pe de Oana Filip
Mda, ştiu că sună cam americănesc. Dacă mai spun şi de Vibram – Five fingers, aproape că râzi cu hohote şi te gândeşti că poate jeleurile pe care le mănânc conţin o substanţă ciudată.
De fapt, numele sugestiv pe care l-am pus în „” aparţine unei companii care produce încălţăminte pentru atleţi. Papuci speciali, care îi ajută să alerge mai repede, mai bine, le conferă comoditatea mult visată şi, dacă au şi puţin noroc, la final dau autografe şi se udă cu şampanie franţuzească.
„You are technology” e titlul site-ului care promovează campania, o chestie web deşteaptă, făcută în Flash. Ăia de-s ahtiaţi după IT&CO. probabil ştiu mai multe despre aşa ceva. Ce e uşor de înţeles e faptul că pe www.titlul-acestui-post.com o să daţi de un EL şi o EA tatuaţi peste tot. Mhm, chiar şi acolo! Cine a văzut filmul „Memento”, va face imediat o legătură cu personajul principal şi implicit cu povestea din pelicula regizată de Christopher Nolan.
Cum engleza sună mai bine în anumite contexte, vreau să adaug un citat despre proiectul în cauză:
„You Are The Technology, a beautifully executed, stripped down site illustrating the benefits of the unique bare foot-mimicking kicks.
The site features two finely tuned naked athletic specimens adorned in tattoos that question the traditional athletic shoe myth and extol the virtues of natural running.
Explore the bodies to find out more about the shoe, and if you search hard enough, you’ll be able to see it in action over various terrain—from road and grass to breakfast foods” şi să-i menţionez pe producători: Providence-based Nail Communications şi CoolFire Media.
Să stăm cât mai departe de ac. Chiar şi de dragul advertisingului. 😀