iA


analiză de campanie

Scris pe de Oana Filip

Rareori fac eu asemenea lucruri. Cel puţin pe blogul meu, pe care prefer să înşir alte chestiuni. De obicei, de campanii mă ocup pe copywriteri.ro.
Le şade mai bine acolo. Din păcate, în ultima lună nu am avut timp să scriu, ci doar să salvez linkuri, cu gândul că mă voi ocupa de ele aşa cum se cuvine.

Am preferat să fac analiza acasă la mine, tocmai pentru că e vorba de un studiu de caz din Iaşi. Trăiesc în oraşul cu pricina de aproape 4 ani. E locul în care mă simt bine şi în care îmi place să mă implic prin tot soiul de proiecte.

Nume: Palas
Prenume: Iaşi
Ideea măreaţă de a construi un oraş în miniatură a guvernat întreaga poveste Palas. Proiectul a plecat la drum cu o schiţă complexă în buzunar. Pe ea stau înşirate spaţii comerciale care de care mai atrăgătoare, locuinţe în care tot studentul şi-ar dori să stea, dar nu numai. Parcările subterane, birourile, spaţiile de entertaining sunt doar câteva din elementele pe care Palas şi le-a propus să le realizeze.

La ce bun Facebook-ul?
Eheee, la câte şi mai câte. Lăsând discuţiile de cafea la o parte, Palas a dovedit o dată în plus că FB-ul se împacă tare bine cu PR-ul şi CSR-ul, mai ales atunci când lucrurile sunt făcute pe îndelete.
Campania „1 LIKE e o joacă de copil” e una din cele mai bune din Iaşi. Ba chiar aş îndrăzni să spun singura, dacă mă gândesc că e vorba de social media. În afară faptului că la nivel de copy mesajul sună tare bine, ideea centrală e următoarea: fiecare fan care dă „LIKE” la pagina de Facebook va dona indirect un leu pentru Spitalul de Copii „Sfânta Maria”.

Altfel spus, Iulius Mall va investi banii în crearea unui loc de joacă pentru copiii de la centrul respectiv. În momentul în care scriu acest articol, suma la care s-a ajuns este de 7,099 lei. Numărul nu este impresionant, având în vedere că în Iaşi sunt peste 98,000 de persoane care au cont/pagină de FB. Cu toate acestea, e un început foarte bun, care merită susţinut.

Una peste alta, Palas Iaşi a pus la cale o campanie curajoasă, a cărei rezultate sunt uşor de cuantificat. Pe Facebrands, proiectul se află deja pe locul 4, trecând elegant pe lângă universitatea „Alexandru Ioan Cuza”.

Mes amis, rămâne doar să vă alăturaţi scopului social al acestei iniţiative până pe 22 aprilie şi să ajutaţi la dezvoltarea unor spaţii de joacă pentru copiii din Iaşi.
Şi nu, acesta nu este un articol plătit. Nici măcar n-am fost „rugată de cineva”. Cred doar în puterea unor idei, pe care vreau să le împărtăşesc. 🙂

Numai bine!

Comments

comments