iA


I ♥ ING

Scris pe de Oana Filip

Mi-am făcut card la ING relativ curând. Am primit recomandări de la câteva persoane de încredere şi m-am hotărât să apelez la serviciile lor. Sunt mai mult decât mulţumită de colaborare şi cu siguranţă e singura bancă în care îmi face plăcere să intru.
Meritul e în mare parte al angajatorilor, care se comportă ireproşabil, dar un plus de valoare considerabil este adus şi de modul în care se desfăşoară lucrurile pe acolo.

Tocmai am terminat de vorbit la telefon cu cineva de la „Relaţii Client”. E unul din serviciile care până de curând mă enervau, tocmai pentru că nu primeam informaţia de care aveam nevoie. Robotul e atât de enervant, încât te laşi păgubaş.
Ei bine, convorbirea de acum 5 minute a început cu acelaşi robot sâcâitor, dar care a avut o intervenţie de 1 minut şi jumătate. După momentul respectiv, am stat de vorbă cu o domnişoara (?) foarte simpatică. A înţeles rapid care îmi era nevoia şi mi-a anticipat o întrebare pe care urma să i-o adresez.
Altfel spus, mi-a făcut ziua mai bună. 🙂

Nu ştiu ce relaţii aveţi voi cu cei de la ING, dar eu chiar sunt mulţumită de ce şi cum fac.
[Ca să fiu sigură că lucrurile sunt clare, ţin să menţionez că articolul nu e plătit, nu mi-a promis nimeni cafele şi eclere.]

Comments

comments