pui de copywriter
Scris pe de Oana Filip
Copywriteri.ro, un site destul de recent lansat, și-a provocat cititorii la un concurs. Proba consta în realizarea unei scrisori de intenție. Până aici, nimic deosebit, nu-i așa? Ideea era că textul trebuia să fie creativ, însă fără să ne limităm la sensul de bază al cuvântului. Ingeniozitatea să fie îmbinată armonios cu capacitatea de „a te vinde” cât mai bine. Angajatorii erau fictivi, iar postul pe care vroiai să-l ocupi era la liberă alegere. Așadar, puteai să visezi (o dată-n plus) că aplici pentru un job de copy, art director, creative, strategic, planner sau orice altceva.
Astăzi s-a pus pe site-ul cu pricina articolul câștigător. Nu, nu-mi aparține (deși am participat la această inițiativă), e un text scris de Andreea Vintze. Are elemente frumos așezate și gândite, umor atât cât se cuvinte, propoziții scurte, bine alese și grijă la exprimare.
Am fost menționată destul de timid și eu în textul de prezentare (:D). Fără prea multe ridicări în slăvi, nici nu era cazul, proba m-a pus la exercițiu pentru o jumătate de ora și mi-a prins bine.
Așa cum am spus deja într-un comentariu, felicitări pentru idee, pentru participanți și aștept cu nerăbdare următoarea „bătălie”.
sursa imaginii: http://www.copywriteri.ro/2010/03/concurs-0/buline/
„Hristos a Înviat!” De fapt, cu asta trebuia să încep. 🙂
Până una-alta, bucurați-vă de vacanță!