iA


h&m – spectacol vizual

Scris pe de Oana Filip

Am spus de mai multe ori că H&M e un brand care investeşte mulţi bani în publicitate. O face de fiecare dată mai bine, mai curajos, mai creativ.
Fie că organizează concursuri pentru designeri şi expoziţii pe străzi faimoase din New York, fie că îşi mai deschid o galerie în Europa, suedezii ambalează mesajul în poveşti geniale.

Vizualul e o piesă nelipsită din puzzle-ul celor de la H&M, aspect care conferă o anumită coerenţă în identitatea brandului. Dacă analizaţi traseul publicitar, veţi observa că strategia capătă şi ea mai multă limpezime cu fiecare execuţie: de la print, spot tv, viral şi până la campanii integrate. Acest lucru se datorează conceptului foarte bun, care poate fi pliat pe mai multe canale şi mijloace de comunicare.

Mapping-ul 3D din filmuleţul acesta ambalează mesajul într-o secvenţă de basm, în care imaginea şi sunetul fac familie bună o dată-n plus. Clădirea din Amsterdam devine pentru 3 minute locul de atracţie al turiştilor şi localnicilor, impresionaţi de umbrele şi efectele proiectate. 🙂

Întreagul scenariu a fost cusut cu grijă de echipa:
Advertising Agency: Muse, Amsterdam, Netherlands
Creative Director: Sander Ejlenberg
Concept: Liat Azulay
Art Director: Phila Beroud
Design: Elano Collaço do Monte Teixeira
Account: Julien Rappy, Mich ael Littaur
Project management: Wouter Donkers, Machiel van der Heijden

Comments

comments