Creative Coffee cucereşte lumea
Scris pe de Oana Filip
Ştiu că nimic nu mai e proaspăt şi nou dacă a trecut mai mult de o oră de când s-a ciripit pe Twitter, s-a scris pe Facebook sau s-a pomenit pe vreun blog. Ei bine, de data asta nu e vorba de viteză, ci de cine e la cârmă.
Creative Coffee e evenimentul care personal mi-a adus câteva benficii majore: am cunoscut oameni alături de care am lucrat sau lucrez, am învăţat că networkingul poate fi chiar plăcut când vine (cumva) de la sine, am înţeles mai bine ce face Asociaţia Industrii Creative şi pentru cine. Ar mai fi exemple de oferit, dar cred că cele trei sunt cele mai grăitoare.
După şase ediţii în care comunitatea creativilor a început să capete contur şi după implicarea Adrianei într-un eveniment de la Minsk, îndrăznesc să spun că prin aceste întâlniri cucerim o bucăţică din lumea asta largă şi provocatoare. Iar dacă citesc un pic şi despre Muhamed Mesic, atunci aproape că sunt convinsă pe deplin.
Pe 27 iulie, împreună cu Icar Tours şi La Folie (găsiţi acolo bunătăţi de vă lasă gura apă) vom derula prima ediţie CC care iese puţin din tipare. Are un invitat din străinătate, cunoscător de 56 de limbi (până acum), participanţi aleşi pe sprânceană, în funcţie de cât de constanţi au fost în ediţiile anterioare, invitaţii nominale, presă şi alte cele.
Am văzut pe pagina de FB că e zarvă (în sensul bun) în ceea ce priveşte prezenţa la CC No 7.
Gândiţi-vă la următorul scenariu: e vacanţă şi o gaşcă de copii gălăgioşi se joacă zi de zi în spatele blocului. Câţiva dintre ei ţipă sub geamul vostru să ieşiţi la joacă. Din diverse motive nu puteţi pleca din casă. Într-o zi, vă hotărâţi să luaţi în considerare strigătele copiilor şi plecaţi grăbiţi. Când ajungeţi afară vreţi să vă alăturaţi rapid găştii. În momentul respectiv aflaţi că echipele au fost deja formate şi că „nu mai e loc” de data asta. Un copil vă spune că aţi pierdut ocazia şi că trebuie să aşteptaţi până la tura următoare.
Cam aşa e şi cu această ediţie de la Creative Coffee. Nu e nici rău, nici bine, e vorba că unii copii au fost mai harnici şi s-au jucat constant. E clar că ei trebuie să primească îngheţată primii, nu-i aşa?
***
Fără prea mare tam tam sau însemnătate de cine ştie ce fel, vă anunţ cu drag şi încredere în ce va urma că sunt PR al Asociaţiei Industrii Creative. Şi „în acte”, că neoficial eram de ceva vreme. Mulţumesc!