iA


Despre David Parrish, pentru prima oară

Scris pe de Oana Filip

Cine a mai fost la Creative Coffee sau cunoaşte Asociaţia Industrii Creative suficient de bine, ştie deja că David Parrish e unul dintre advisorii AIC şi partenerii strategici pentru CC International.

981691547Photo via 38minutes.co.uk

David Parrish e un susţinător şi promotor al industriilor creative şi oferă consultanţă, traininguri şi workshop-uri prin toată lumea asta largă. Bonus: ajută business-uri globale să level up din multe punctele de vedere.

L-am cunoscut deja de două ori, dar niciodată în persoană, însă sper să bifez şi asta cât de curând. Prima oară prin intermediul cărţii T-shirts and Suits, pe care am savurat-o cap-coadă şi pe care am oferit-o, premii la evenimente sau cadouri la prieteni, de câte ori am putut.

Pretextul digital m-a ajutat să aflu şi despre noua carte semnată de David Parrish—Chase One Rabbit: Strategic Marketing for Business Success. E o lectură obligatorie pentru cei care lucrează deja în industriile creative sau care au planuri să facă asta. De la subiecte sensibile—proprietate intelectuală, la teme pragmatice care te trezesc la realitate—pricing şi finance, cartea le pune pe masa de joacă sub o formă argumentată, coerentă şi ilustrată prin studii de caz reale.

L-am rugat pe David Parrish să îmi răspundă la două curiozităţi. Prima e legată de numele ales:

„The title refers to a Chinese proverb: “If you chase two rabbits, both will escape.” For me, this is all about focusing on a competitive strength, or a particular market, rather than spreading resources too thinly, competing with everyone, and ending up as a ‘jack of all trades’ business.”

A doua despre de ce a preferat să îşi îndrepte atenţia şi mai mult spre marketing după realizarea ghidului creativ T-shirts and Suits:

„Marketing is the subject businesses ask me about most as I work internationally advising media, design and technology companies. My new book is inspired by my work helping creative businesses world-wide to become even more successful by devising strategic marketing plans.”

Experienţele de până acum mă îndeamnă să vă recomand călduros să cumpăraţi cartea, fie pentru eBook, fie pentru a fi răsfoită în linişte şi page, în dulcele format clasic.

În final, vă las cu un video făcut de talentatul Félix Brassier, cel care a acceptat să se implice în povestea Creative Coffee International şi care ne va ajuta să avem un super video la Liverpool plus o super surpriză.

Comments

comments