iA


cafeaua de dimineaţă

Scris pe de Oana Filip

E cea mai bună, nu-i aşa? E ceaşca aia pe care o lungeşti stând de vorbă cu cineva drag sau citind în tihnă o carte pe care ai început-o de ceva vreme. Dar dacă schimbăm contextul şi ne gândim că bem lichidul ăla negru pentru a căpăta energie? Poate că ne simţim la fel de bine, ba chiar ne autosugestionăm că suntem mai dinamici, gata de ţinut în frâu orice situaţie din ziua respectivă.

Cei (fericiţi) care au un job, al cărui program solicită trezirea la ora când unii abia se învârt pe partea cealaltă, chiar cred în puterea fascinantă a cafelei. Sau nu?
Cu acest gând în minte, agenţia canadiană Cossette a anunţat noua promoţie de la McDonald’s: cafele gratis, oferite la prima oră, tuturor persoanelor somnoroase.

Strategia a fost pe cât de simplă, pe atât de bine primită: postarea de printuri în metrouri, cu mesajul ademenitor: „Looks like someone could use a free coffee.” Sub ele, stăteau pe jumătate adormiţi, oameni simpatici care atrăgeau atenţia celorlalţi pasageri.

Campania semantă de Cossette e o dovadă în plus că ideea de creativitate nu trebuie dusă la extrem, uneori e mai bine să nu complicăm lucrurile şi să alegem calea isteaţă, care ne apropie de ceea ce dorim să obţinem.

p.s. Vă mai amintiţi ce a spus Emil Brumaru despre ceva negru care nu e Cola?
Mach‘s gut! 🙂

Comments

comments