are those levi’s?
Scris pe de Oana Filip
Campania „iSpyLevi’s” e destul de grăitoare pentru ce înseamnă astăzi social media. Ne referim la clienţi, strategie, creativitate, rezultate măsurabile şi multe categorii de public fericite la final. La fel de ilustrativă, iniţiativă faimosului brand e un exemplu (bun sau nu?) de implementare a unor canale de comunicare online şi offline, astfel încât ele să aibă sens şi să te conducă în zona ta de interes direct.
Altfel spus, cum anume au reuşit cei de la Levi’s să genereze foarte mult buzz pe internet, cu precădere în rândul ciripelilor de pe Twitter, iar în acelaşi timp să direcţioneze rezultatele în offline, adică in the real world. Până la urmă, contactul real cu consumatorul este cu siguranţă mai memorabil, asta cu atât mai mult cu cât cineva se dezbracă. 🙂
Ca să aflaţi care îs legăturile şi de ce a avut succes campania de faţă, vă îndemn respectuos să urmăriţi viralul. Cine are mai mult timp, poate să tragă un ochi şi pe articolul acesta.